Production
Soil
żywica
Wyświetlenia 5825

Sposoby na rekonstrukcję fundamentów domowych

Rekonstrukcja podstaw i fundamentów jest niezbędna do zapewnienia niezawodności operacyjnej budynku i jego trwałość.Przy projektowaniu żywotność dowolnego budynku jest zawsze zainstalowana, ale może zostać przedłużona, za pomocą terminowej rekonstrukcji lub naprawy.

Odbudowa jest wytwarzana, gdy zauważono pierwsze oznaki zniszczenia Fundacji lub planowane jest wzrost obciążenia, na przykład w postaci wzrostu podłogi budynku lub przebudowy.Istnieje kilka sposobów rekonstrukcji (i naprawy), z których każdy ma swoje zalety i wady, a także dotyczy różnych rodzajów fundamentów.

Rekonstrukcja betonowej fundacji jest często wykonywana przy użyciu instalacji betonowych wiązań i za opłatę, która zamocują zapadające się sekcje starej taśmy betonowej piwnicy.Aby wykonać instalację, w witrynie konieczne jest przeprowadzenie obszernych robotów ziemnych, co jest wyraźnym minus.Ze względu na potrzebę spełnienia prac lądowych, odbudowa jest wykonywana tylko w dobrym pogodzie.

Rekonstrukcja Fundacji Pile zależy od stanu filarów nośników. Jeśli przeszedł erozję i skondensować, ale nadal w pełni funkcjonują, mogą być używane do betonowego pasa zbrojeniowego, co rozszerzy ich żywotność. Jeśli pojawiły się pewne filary mocno zawalone lub głębokie pęknięcie, konieczne jest zrekonstruowanie fundacji z domem windy. W tym przypadku, dom jest podniesiony na gniazdach, silnie zniszczone filary są całkowicie przesunięte, a reszta jest naprawiona. Rozbijające się stosy, które mają na czas, konieczne jest zastąpienie. Rekonstrukcja Fundacji ze stosem zaciskowym występuje w tej samej metodzie. Metoda ta ma również naprawy Cons, a także duże odpady finansowe. Po odebraniu domu jest niemożliwe, aby żyć, co również utrudnia tę metodę rekonstrukcji, ponieważ musisz wynająć inną obudowę.

Rekonstrukcja fundamentów zgodnie z technologią Граундтек umożliwia unikanie pracy ziemnych i rozproszenia, co przydziela tę metodę wszystkich możliwych opcji.Prace nad rekonstrukcją fundamentów dla tej technologii pomaga w pierazyniowi wykonywać uruchomienie pracy niezbędnej do wzrostu i stabilizacji każdego rodzaju fundamentu, co znacznie rozszerzy żywotność.

Rekonstrukcja fundamentów z Граундтек technologii

Rekonstrukcja fundamentów starego domu wymaga szczególnego podejścia, zwłaszcza jeśli budowanie należy przywrócić bez zmian w wyglądzie.W tym celu użycie technologii Граундтек będzie idealne. Technologia ta nadaje się do rekonstrukcji dowolnego rodzaju fundamentu, ponieważ występuje bez pracy wylotowej.Dzięki tej technologii, rekonstrukcja Fundacji Domu, budynku wielopoziomowego lub budynku komercyjnego nie spowoduje żadnych problemów i zostanie przeprowadzona z dokładnością 0,5 milimetrów.

Technologia jest wykonywana w kilku etapach:


  • После детального изучения объекта, составляется подробный проект работ.

  • Работа начинается с бурения отверстий, в которые вводятся инъекционные трубки. Отверстия не превышают 32 миллиметров в диаметре, а потому не нарушают ландшафтный дизайн и не провоцируют дальнейшего разрушения фундамента.

  • Через трубки под фундамент закачивается полимерный состав Граундтек, который мгновенно расширяется и поднимает фундамент на необходимую высоту. Весь процесс контролируется специализированным оборудованием, а потому точность регулируется до 0,5 мм.

  • При наличии трещин в конструкциях, после стабилизации и усиления, они усиливатются специальной спиральной арматурой, предотвращающей их дальнейшее развитие, что позволяет приступить к отделке здания.

Ta technologia pozwala naprawić fundament w żądanej pozycji przez ponad 50 lat.Materiały nie wpływają na środowisko, a także ochronę przed negatywnym wpływem grzybów, bakterii i wód podziemnych.

Aby uzyskać szczegółowe informacje i zamawiać audyt obiektu - zadzwoń do nas przez telefon określony na stronie.

Opublikowany: Lip. 26, 2019 autor Groundtek

25 komentarz

64x64

Tsareva Tamara· Gru 28, 2021

Czy można podnieść ceglany dom na gniazdach?Rozumiem to tylko obawy drewniane domy?

9 thumb_up

64x64

Evgenij Novitskij (inzhener GROUNDTEK) Gru 28, 2021

Teoretycznie jest to możliwe, ale w praktyce, dom już wzniesiony, podlega wielu zmian adaptacyjnych i w momencie pragnienia mieć wpływ gniazda do problematycznie symulują skutki zgrubnego wpływu na projekt.

64x64

Vysotskaja Oksana· Paź. 27, 2021

Witaj, chcę wyjaśnić, czy możliwe jest wstrzyknięcie fundamentu stosu, gdy część wsparcia stosu jest na głębokości 8 metrów?Jak zachowują się twoje żywice w warunkach lądu w formie gliny?

4 thumb_up

64x64

Aleksandr Efimchik (inzhener GROUNDTEK) Paź. 27, 2021

W tej kwestii ważne jest, aby zrozumieć, co dzieje się z fundamentem i gdzie potrzebuje wsparcia.Żywice Grounds mogą poprawić dowolną bazę na głębokości 9 metrów.Jest to tylko kwestia wyboru pożądanego materiału z pewnymi właściwościami i regulacjami w procesie wdrażania projektu.

64x64

Bessonova Nadezhda· Sie. 26, 2020

I nie jest łatwiejsze do wykonania fundamentu pali, wysokiej jakości i poprawnie obliczania głębokości!?Co zatem nie wymyśliłbym "rower"?)

3 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Sie. 26, 2020

Rzeczywiście, jeśli masz wszystkie etapy budowy technologii, bez pomijania etapów badań, obliczeń i projektowania i obserwacji technologii podczas pracy, ryzyko uzyskania nieprzyjemnych niespodzianek będzie zminimalizowany. Jednak jako programy praktyczne budownictwo jest złożonym i długim procesem z różnymi etapami i uczestnikami. Dlatego w końcu ryzyko jest to, że na pewnym etapie będzie błąd, który sprawi, że konieczne będzie wiedzieć później. Z tego powodu jest to niemożliwe, aby chronić się w 100%, ale zawsze istnieje możliwość ubezpieczenia budynku i nie bać się przyszłych obrażeń, ponieważ ubezpieczenie obejmie pojawiające się problemy.

64x64

Olejnikov Dmitrij· Lis. 27, 2021

Piszesz, że Twoja technologia naprawi fundament przez 50 lat, a gwarancja na twoją pracę na stronie wynosi 5 lat

3 thumb_up

64x64

Aleksandr Sinchenko (inzhener GROUNDTEK) Lis. 27, 2021

Zgodnie z normami działania budynków i struktur gwarancja może zostać przedłużony, a firma Grundtek jest gotowa dać rozszerzoną gwarancję na jego pracę.5 lat jest standardową gwarancją na rynku rosyjsko-budowlanym, biorąc pod uwagę ryzyko naturalne, że każdy przywrócony projekt jest odsłonięty.Ważne jest również, aby zrozumieć, co wyraźnie otrzymuje gwarancję jakości pracy i stanu struktur lub na jakość materiałów stosowanych w pracy.

64x64

Zubova Anastasija· Lis. 26, 2020

Pozdrowienia, kąpiel, a nie zamazana kolumna Foundation, ile kosztuje korzystanie z technologii, w przypadku osadu kilku bloków, jest w ogóle możliwe?

2 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Lis. 26, 2020

Aby odpowiedzieć na przedmioty, musisz zapoznać się z budową budynku i zobaczyć strefę deformacji.Po tym można ogólnie określić, czy sprawa jest profil.Ogólnie rzecz biorąc, zalecamy ankietę całej konstrukcji do udokumentowania dotkniętego obszaru i opracowuje środki do rozwiązania tak skutecznie, jak to możliwe.

64x64

Zykova Nadezhda· Paź. 28, 2021

I, jednocześnie, kosztować kąpiel na piśmie śrub, było 15 lat temu.
Teraz wanna zaczęłaczyć się, podejrzewając, że zgniły się moje rury.
Rozważam geopolimer jako opcję, łapówki, że gwarancja na materiał wynosi 50 lat.

7 thumb_up

64x64

Evgenij Novitskij (inzhener GROUNDTEK) Paź. 28, 2021

Fundacje Pile są uważane za konstruktywny złożony przedmiot do rekultywacji.Dlatego przed wyborem jakiejkolwiek decyzji, budynek będzie warunkiem wstępnym.Musi być przeprowadzony znacznie bardziej starannie porównany z budynkami na fundamencie taśmy lub płyty.

64x64

Ignatov Ivan· Wrz. 27, 2020

Wskazano, że po zrekonstruowaniu pali śrubowych niemożliwe jest życie w domu, a przy użyciu metody ziarnistej nie jest niebezpieczne dla osób?

1 thumb_up

64x64

Aleksandr Sinchenko (inzhener GROUNDTEK) Wrz. 27, 2020

Metody Groadek są z natury inwazyjnymi metodami, czyli metody, które nie wymagają zakłóceń w dziedzinie struktur, w przeciwieństwie do technologii pala, które w istocie istnieje węzły nośników "ukończenia", które nie spełniają swoich funkcji.A ponieważ nie ma potrzeby dotykania struktur wspierających, nie ma potrzeby zakłóceni funkcjonowania budynku i zgromadziła najemców podczas pracy rekultywacyjnej.

64x64

Nefedov Ruslan· Sie. 26, 2021

Po swoich usługach ... Potrzebujesz innych prac?Cóż, tam odpady, wykończenie, odzyskiwanie kosmetyczne?

8 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Sie. 26, 2021

Niekoniecznie.Nasze metody w przytłaczającej większości przypadków nie szkodzą stanowi estetycznego domu.To jest prawie zawsze budynek po wdrożeniu naszego projektu nie pogorszy jego wygląd.Nasza praca może być wspomniana estetycznie i ekologicznie neutralna.Nie jest wymagane marnotrawstwo i odzyskanie, jeśli nie był pierwotnie pod względem remontu na swojej części.

64x64

Kolesnikova Natalija· Lis. 26, 2020

Po tym czasie Fundacja powinna zostać wzmocniona?

9 thumb_up

64x64

Evgenij Novitskij (inzhener GROUNDTEK) Lis. 26, 2020

Zależy od wielu czynników.Nie ma takiej średniej.Jeśli nie masz widocznych problemów z konstrukcjami, ale są wątpliwości, skontaktuj się z specjalistami.Ogólnie rzecz biorąc, konieczne jest przeprowadzenie instrumentalnego badania podstawy i struktur.

64x64

Semenov Ruslan· Lip. 28, 2019

Dobry dzień!Mam dwupiętrowy dom 10 * 15.Na ścianie był pęknięcie i obserwował dynamikę.Jeśli poinstruujesz rozwiązanie tego problemu w tym czasie, gdy możesz wyeliminować?

5 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Lip. 28, 2019

Dzień 1 - Egzamin, 2-dniowy raport techniczny i rozwiązanie dyskusji z tobą.Od statystyk wykonanych obiektów, sama praca zajmują do 3 dni roboczych w podobnych obiektach.

64x64

Il'inskij Aleksandr· Wrz. 27, 2020

Jak ważne jest użycie twoich materiałów w przypadku, gdy zdemonienuję stary dom i chcę umieścić szkielet na starym fundamencie?

4 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Wrz. 27, 2020

Dość prawdziwy projekt, ale ważne jest obliczenie wykonalności gospodarczej.Ale w każdym razie konieczne jest przeprowadzenie badania, aby zrozumieć, czy stara fundacja i podstawa nowych ładunków będą wytrzymać.

64x64

Boldyreva Anzhelika· Gru 27, 2020

Witam!Rozumiem prawidłowo, że faktycznie zastępujesz jedną podstawę, na przykład, obrotowe stosy, do innej kompozycji polimerowej?

8 thumb_up

64x64

Aleksandr Efimchik (inzhener GROUNDTEK) Gru 27, 2020

Nie z pewnością w ten sposób.Przywracamy zdolność bazy bazy.Mówienie o wymianach stosów jest nieprawidłowe.Możesz wzmocnić podstawę bez wymiany pali "zgniłych".

64x64

Noskova Nadezhda· Paź. 27, 2021

Jak określić ilość wymaganej kompozycji polimerowej niezbędnej do rekonstrukcji fundacji?

3 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Paź. 27, 2021

Obliczenia Postępuje programowo Departament Inżynierii i podręcznik przy użyciu danych po badaniu obiektu.

64x64

Mihajlov Artem· Lip. 26, 2020

Dobry dzień!
Bądź miły, aby odpowiedzieć na kwestię zainteresowania, czy możliwe jest podniesienie domu ramki, który według konstruktorów umieścił na cegły i połówki z bloków.Ten projekt, jak zapewnili mnie pracownicy budowlani, miał wytrzymać ładunek domu.
Ale oto nudne, cegły po deszczeniu zaczęły okłamywać się na ziemi, i dom, odpowiednio za nimi ...
Więc możliwe jest zdecydowanie z pianką!?

5 thumb_up

64x64

Aleksandr Sinchenko (inzhener GROUNDTEK) Lip. 26, 2020

Jeśli podasz dane techniczne i przeprowadzimy ankietę, zostanie znaleziona decyzja.

64x64

Kalashnikova Marija· Gru 28, 2019

A co z nasyconymi torfami glebowymi, jak zwiększyć geopolimery w takich przypadkach?

6 thumb_up

64x64

Evgenij Novitskij (inzhener GROUNDTEK) Gru 28, 2019

Krok Numer One Jest to dokładnie zbadać właściwości tych tornów i już w tych specyficznych cechach, aby wybrać roztwór i materiał zdolny do kompensacji właściwości ujemnych silnej podstawy organicznej, do montażu stosów polimerowych lub kolumn.

64x64

Subbotina Nadezhda· Paź. 27, 2019

Rozumiem tę renowację tutaj.I raczej kapitał niż obecny ... ale nie będziemy dołączyć do dziennikarstwa

8 thumb_up

64x64

Aleksandr Sinchenko (inzhener GROUNDTEK) Paź. 27, 2019

Tak masz rację.Ogólnie rzecz biorąc, wynika z naprawy, naprawy, korekcji, a nie oficjalnej definicji rekonstrukcji z dużą ilością różnych rodzajów prac inżynierskich i projektowych, w tym interakcji z agencjami rządowymi

64x64

Vasil'ev Leonid· Gru 28, 2021

Planuję dodać drugie piętro w prywatnym domu.Czy możesz wzmocnić fundament z góry?

7 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Gru 28, 2021

Tak to mozliwe.Skontaktuj się z naszym biurem o radę i pomoc

64x64

Knjazev Artem· Sie. 26, 2021

Chcę wyrazić swoją wdzięczność swojej firmie za szybką i wysokiej jakości pracę nad wzmocnieniem fundamentu naszego domu w regionie Kaluga.

7 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Sie. 26, 2021

Rada miała pomóc.Dzięki za szczere podziękowania.

64x64

Borisov Vitalij· Paź. 28, 2019

Dzień dobry.
Zimą wydaj pracę?

5 thumb_up

64x64

Aleksandr Efimchik (inzhener GROUNDTEK) Paź. 28, 2019

Tak, sezonowe wahania temperatury i wilgotności nieco wpływają na zdolność prowadzenia prac na ziarnistych technologii, podkreślając ich wszechstronność i wydajność

64x64

Kolesova Olesja· Gru 26, 2020

Więc twoja "rekonstrukcja" jest raczej główna lub konserwacja ...

9 thumb_up

64x64

Aleksandr Sinchenko (inzhener GROUNDTEK) Gru 26, 2020

Masz rację, jest to przewaga nad tradycyjnym podejściem całego projektu na dużą skalę.Groadek woli zaoszczędzić czas i zasoby swoich klientów nawet do rozwiązania globalnych zadań technicznych.

64x64

Rumjantseva Olesja· Lip. 28, 2021

Dzień dobry, ale czy wiesz coś o wzmocnieniu struktury przez włókno węglowe?

2 thumb_up

64x64

Evgenij Novitskij (inzhener GROUNDTEK) Lip. 28, 2021

Niewątpliwie.Technologie bezpośredniego wzmocnienia "ciała" struktur są nam znane, ale klienci mają tę technologię w dużej liczbie przypadków powoduje obawy.Trudno wierzyć, że "tkanina" lub "pasek" jest w stanie wytrzymać lub powstrzymać odkształcenie żelbetowej tablicy i kolumn

64x64

Gorbachev Aleksandr· Sie. 27, 2021

Dobry dzień!Planujemy ssać drugie piętro. Czy twoja technologia wzmocnienie fundamentu?

8 thumb_up

64x64

Aleksej Karpovich (inzhener GROUNDTEK) Sie. 27, 2021

Tak oczywiście.Jest to najbardziej bezpieczny i wygodny sposób na rozwiązanie takich zadań.

64x64

Ustinov Artem· Paź. 28, 2020

Rozwiązywanie problemów z upośledzoną hydroizolacji podczas rekonstrukcji fundacji przez twój materiał?

8 thumb_up

64x64

Aleksandr Efimchik (inzhener GROUNDTEK) Paź. 28, 2020

Jako pozytywny efekt uboczny - tak.Materiał tworzy hydrobarier do wejścia na powierzchnię i wewnątrz konstrukcji wilgoci w miejscach kontaktowych. Projekt - Gleba

64x64

Isakova Alla· Gru 26, 2019

Nie do końca zrozumiałem, że przemysł ziarnisty naprawia fundament lub glebę?

8 thumb_up

64x64

Evgenij Novitskij (inzhener GROUNDTEK) Gru 26, 2019

Zapewniamy wsparcie Fundacji, aby mógł wykonywać swoje funkcje i nie wzbudził reklamacji tak bardzo, jak to możliwe

64x64

Molchanova Tamara· Gru 26, 2021

Czy możliwe jest przywrócenie starej Fundacji Butt za pomocą materiału?

7 thumb_up

64x64

Aleksandr Efimchik (inzhener GROUNDTEK) Gru 26, 2021

Tak, są specjalne materiały wiążące.Jednak znowu konieczne jest zrozumienie, że nie ma żadnych uniwersalnych metod, a to z kolei oznacza, że ​​fundament nie powinien zostać zniszczony powyżej pewnego poziomu, który podlega odzyskaniu z gwarancją

Opublikuj swój komentarz

64x64